Zuzana De Rosa

Píšu jen tak, pro radost.
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2178x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy

Zuzana De Rosa

Můj (ne)přítel automobil

Já a automobil máme spolu takový zvláštní vztah-nevztah. Toužíme po sobě, ale nejsme příliš kompatibilní. Řízení mě v útlém mládí nikdy neoslovilo a to se mi na stará kolena vymstilo.

13.3.2015 v 13:42 | Karma: 18,23 | Přečteno: 863x | Diskuse| Ostatní

Zuzana De Rosa

Můj hříšný muž

Já jsem blázen do Italů, můj muž zbožňuje blondýnky z východní a střední Evropy. Slova jako Rusko, Polsko, Česko, Slovensko, Litva či Ukrajina v něm vyvolávají exaktické stavy.On nevidí dané země, ale jejich ženy. A vidí je pacholek všechny.

6.12.2014 v 19:40 | Karma: 21,42 | Přečteno: 1711x | Diskuse| Ona

Zuzana De Rosa

Za všechno může Drupi

Pokaždé, když přistávám v Itálii, prožívám zvláštní pocit štěstí. Takové mrazení v zádech a šimrání v břiše. Stává se vám taky něco podobného? Je to stejný pocit jako když jste čerstvě zamilovaní, myslíte na svou lásku a točí se vám hlava. Já mám tento pocit už mnoho let a zvláštní je, že mě neopustil ani teď, co jsem se do Itálie přestěhovala.

1.12.2014 v 18:03 | Karma: 16,87 | Přečteno: 875x | Diskuse| Cestování

Zuzana De Rosa

Mé italské svatební zvony

Tak a je po všem. Má velká tlustá italská svatba skončila a já si musím postupně pomocí fotek uvědomovat, co jsem to vlastně provedla a co se v ten den semlelo, jelikož si z něj pamatuji pramálo.

8.10.2014 v 15:44 | Karma: 25,17 | Přečteno: 2061x | Diskuse| Ona